ختافه 0-3 رئال مادرید؛ قهرمانی نیم فصل با دو گل رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ختافه 0-3 رئال مادرید؛ قهرمانی نیم فصل با دو گل رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ختافه 0-3 رئال مادرید؛ قهرمانی نیم فصل با دو گل رونالدو

شــرح بازی

دو تیم صدرنشین و پانزدهم جدول لالیگا در مقابل دیدگان 11,500 تماشاگر به مصاف هم رفتند تا پرونده نیم فصل اول رقابت ها بسته شود.

بازی با قضاوت آقای پدرو خسوس پرز مونترو در هوای سرد مادرید آغاز شد، اما دقایق ابتدایی مسابقه نیز مثل هوا بسیار سرد و بی روح بود و شاگردان کارلو آنچلوتی نیز بازی دلچسبی ارائه نکرده بودند و تنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما حملات این تیم در یک ربع پایانی مسابقه شدت و سرعت بیشتری پیدا کرد و در این مدت یک بار ضربه تماشایی ایسکو از پشت محوطه با واکنش کودینا راهی کرنر شد و یک بار هم شوت سرکش تونی کروس با پای چپ در دقیقه '45 به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. در نهایت نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید مشخصاً برای گلزنی آمده بود و ختافه با تمام نفرات خود به دنبال حفاظت از دروزاه بود تا شاید یک امتیاز خانگی مهم کسب کند. در دقیقه '53 بنزما فرصت خوبی به دست آورد اما ضربه این بازیکن که از اواخر ماه نوامبر موفق به گلزنی در لالیگا نشده است، توسط کودینا برگشت داده شد. اما سرانجام پس از '63 دقیقه، لوس بلانکوس به گل رسید و 27مین گل فصل رونالدو نیز ثبت شد. بعد از این گل دیگر قفل دروازه کودینا باز شده بود، و در دقیقه '67 گرت بیل اختلاف را به دو گل رساند.

در دقیقه '72 ختافه خوش شانس بود که ضربه ایستگاهی دیدنی رونالدو در میان نگاه های کودینا با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از اینکه در دقیقه '78 ایسکو جای خود را به خدیرا داد، رونالدو هم در دقیقه '79 گل سوم تیمش را به ثمر رساند و کار را تمام کرد. در دقیقه '85 ختافه فرصت جبران یکی از گل ها را داشت اما ضربه وازکز از فاصله ای نزدیک به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی 3-0 به قهرمانی نیم فصل دست یافت.

شــرح گل ها

  دقیقه '63 (کریستیانو رونالدو)(0-1): کریم بنزما از سمت چپ محوطه ختافه نفوذ کرد و به زیبایی دو بازیکن این تیم را جا گذاشت و توپ را به دهانه دروازه پاس داد تا ستاره پرتغالی با ضربه پای چپ کار را تمام کند.

  دقیقه '67 (گرت بیل)(0-2): ضد حمله سریع مادریدی ها با ارسال در عمق و کات دار هامس رودریگز از سمت چپ همراه شد تا گرت بیل در سمت دیگر با بغل پایی مطمئن دروازه را باز کند.

  دقیقه '79 (کریستیانو رونالدو)(0-3): باز هم ارسالی دقیق از هامس رودریگز در داخل محوطه ختافه با ضربه سر کریستیانو رونالدو وارد دروازه شد و 28مین گل خود را ثبت کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 20:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.